.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئیات پارتی 100نفره با نام"شب هیاهو"

جزئيات انهدام پارتی شبانه
جزئيات انهدام بزرگ‌ترين گروه برگزار كننده پارتي‌هاي مختلط شبانه در تهران اعلام شد.

سرگرد سعيد راستي، رئيس پايگاه يكم پليس امنيت عمومي با اشاره به وجود باغ تالارهاي بزرگ پذيرايي و ويلاهاي مناطق مرفه نشين مناطق لواسانات، فشم، فرحزاد، دربند، دركه و... كه به پاتوق‌هاي مجالس و پارتي‌هاي مختلط و لهو و لعب و ميهماني‌هاي شبانه در شهرستان شميرانات تبديل شده است، گفت: در اين عمليات 100 دختر و پسر جوان بازداشت شده‌اند.

وي ادامه داد: نگاهي گذرا به بيوگرافي متهمان دستگير شده پارتي‌هاي اخير مورد بحث حاكي است كه چه بسيار دختران جواني را شاهديم كه بدون اطلاع والدين شب‌ها در مجالس رقص و آواز و مشروب خواري چنين ديسكوها و پارتي‌هاي مختلف در دام و منجلاب شياطين آوازه خوان گرفتار شده‌اند.

سرگرد راستي افزود: سرو مشروبات الكلي و عريان شدن دختران و پسران و مصرف مواد روانگردان و تبعيت از الگوهاي غرب و شبكه‌هاي مبتذل و مستهجن ماهواره‌اي روند رو به رشد خود را با هدف بدبخت كردن جوانان پايتخت نشانه رفته است.

وي ادامه داد: در پي كسب خبر رسيده از طريق سردار روزبهاني، معاون امنيت اخلاقي ناجا مبني بر فروش و توزيع بليت‌‌هاي ديسكويي با مشاركت چندين خواننده (Dj) در منطقه‌اي نامعلوم احتمالا‌مناطق لواسانات، جاجرود يا فشم باوجود 6 ساعت فرصت زماني باقيمانده براي كشف مكان مجهول عوامل پايگاه يكم پليس امنيت عمومي فاتب موضوع را با جديت به جهت كشف مكان اجراي ديسكو دنبال كردند.

وي گفت: از سويي اخبار رسيده حكايت از حضور يكصد جوان اعم از دختر و پسر و تجهيزات پيشرفته اجراي ديسكو و تهيه و توزيع بليت‌‌هايي با ليبل‌هاي خاص را مي‌داد. بدين ترتيب نظر به اهميت موضوع 2 تيم اطلاعات - عمليات اين پايگاه پس از هماهنگي با سرهنگ زماني جانشين پليس امنيت عمومي فاتب، سردار عليپور جانشين فاتب و سردار روزبهاني رياست پليس امنيت اخلاقي فاتب تلاش غيرمحسوس خويش را براي رصد مكان اجراي ديسكوي هنجارشكنان و جريحه‌داركنندگان عفت عمومي آغاز كردند.

رئيس پايگاه يكم پليس امنيت عمومي چگونگي عمليات را اينگونه اعلام كرد: در ابتدا از طريق ارتباط و استفاده از منابع اطلاعاتي در نشانگاه‌هاي منطقه، تهيه يكي از بليت‌‌هاي برگزار كنندگان ديسكو و پارتي شبانه به جهت نفوذ اطلاعاتي ميسر شد. اما از سويي اعضاي برگزاري مراسم اعلام كرده بودند آدرس مكان برگزاري تا 2 ساعت قبل از شروع مراسم به صورت سري خواهد بود و اعلام نخواهد شد لذا اين موضوع امكان اجراي عمليات بموقع و جابه‌جايي نيروهاي عملياتي را با مشكل مواجه كرده بود. همچنين در ساعت 20 شانزدهم اسفندماه پس از احراز محدوده برگزاري مراسم در منطقه جاجرود و باغ ويلايي مجتمع‌هاي شمس آباد نياز به هماهنگي قضايي حوزه شهرستان‌هاي رودهن و بومهن را ضروري كرد.

بدين ترتيب، اكيپ هماهنگي قضايي به محض وصول آدرس از حوزه رودبار قصران خود را به قاضي كشيك آن شهرستان رسانده و پس از كسب نيابت قضايي و كسب اخبار و اطلاعات لحظه‌اي از وضع اجراي ديسكو، محرز شد حدود يكصد نفر از جوانان (دختر و پسر) استان تهران با دعوت گسترده‌اي توسط تعدادي از آقايان و خانواده موسوم به شبير از فعالان اين حرفه به نام "شب هياهو " در ويلايي واقع در شمس آباد جاجرود گردهم آمده با سرو انواع مشروبات الكلي، مراسم ديسكوي خود را با هدف اصلي يعني جمع‌آوري حدود 3 ميليون تومان از عوايد بليت‌‌هاي واگذاري و تهيه مستنداتي از روابط نامشروع و آواز و رقص دختران و پسران جوان به صورت حرفه‌اي فراهم كرده‌اند.

براساس اين گزارش، اجراي عمليات ساعت 23 همان شب با حمايت تعدادي از كاركنان يگان امداد فاتب و يك واحد از پليس امنيت اخلاقي فاتب و تمام استعداد نيرويي پايگاه يكم پاوا فاتب با مساعدت و همكاري سلسله مراتب فرماندهي، به طور ضربتي آغاز شد. اما متهمان و هنجارشكنان، مسير جاده تهران - جاجرود تا محل اجراي پارتي شبانه با به كارگيري عوامل لباس شخصي كه داخل خودروهاي پارك شده در نقاطي از حاشيه جاده و تپه ماهورها مستقر كرده بودند، كار را براي اجراي همزمان و بموقع با استفاده از تمام نيرو سخت كرده بودند. از سويي استفاده از بيسيم‌هاي دستي تاكي واكي، وسيله ارتباط ويلا و مراقبين تعريف شده بود.

*روش دستگيري و نفوذ
به جهت جلوگيري از شناسايي و لو رفتن عمليات خودروهاي پوششي با استقرار ماموران پوششي در پيش قراول واحدها با فواصل نامنظم حركت كرده و به جهت پاكسازي مراقبان از جاده تا محل ويلايي مراسم 3 نفر از مراجعان سريعا قبل از ارتباط دستگير شدند.

بدين ترتيب، به محض حضور در مقابل ويلا با استقرار نيرو در اضلاع مختلف و بستن راه‌هاي فرار در معيت تيم‌هاي مستندسازي همراه، باوجود مقاومت عده‌اي از جوانان در برابر ماموران، نفوذ با موفقيت حاصل شد.

در ويلاي مورد نظر كه ظاهرا پاتوقي نسبتا قديمي و متعلق به پدربزرگ گردانندگان ديسكو است و با استقرار تجهيزاتي عظيم و پيشرفته شاهد اجراي مراسم به فساد كشانيدن جوانان تهراني و گاه شهرستاني بوده است، مقاومت عده‌اي از جوانان مست در برابر همكاران كه حدود 82 نفر را تشكيل مي‌دادند پس از دقايقي با تدبير و برتري پليس پايان پذيرفت و تسليم همكاران خدمتگزار شدند و 2 نفر كه از ديوارها و پنجره‌هاي ويلا متواري شده بودند در اطراف ساختمان به دام افتادند.

*كشفيات
- 100 قطعه بليت داراي ليبل‌هاي خاص و طراحي ويژه منقوش به تصاوير و شماره تلفن به نام اكسپلويشن نايت (شب هياهو)
- 15 بطري و شيشه از انواع مشروبات الكلي خارجي و يك گالن چهار ليتري مشروب الكلي دست ساز مصرف شده توسط متهمان
- 26 بطري و 14 قوطي مشروب الكلي كه در معرض استفاده متهمان بوده است.
- جمع‌آوري تعداد 500 حلقه انواع سي‌دي كه نشان از دامنه فعاليت و استفاده در پارتي‌هاي مختلف توسط متهمان اصلي را داشت.
- 8 فشنگ ساچمه‌اي
- كارت‌هاي تبليغاتي گروه ديسكوي شبير (شب هياهو) شامل نشان و آرم شيطاني گروه شب هياهو كه روي بازوي گرداننده اصلي به نام محمد‌مهدي شبير خالكوبي شده است.
- توقيف و انتقال 18 دستگاه خودرو متهمان به پاركينگ‌هاي حوزه پايگاه يكم پليس امنيت عمومي
فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.